mirjamalsaupair.reismee.nl

Kerst en oud & nieuw in New york

Hoihoi lieve mensen! Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets geupload heb. Ik heb in de kerst vakantie erg leuk bezoek gehad hier in de VS en daar heb ik een vlog van geprobeerd te maken. De nadruk ligt dan op geprobeerd, aangezien ik absoluut geen vlogger ben en veel vergeten ben te vloggen. Vooral van de laaste paar dagen heb ik weinig videos. Toch heb ik alles achter melkaar gezet en hopelijk dat het alsnog leuk is om naar te kijken! Groetjes Mirjam

Reacties

Reacties

Nicole

Heeeel leuk vloggie mirjam!!

Lisette

Leuk leuk leuk!

Theo en Trieneke

Wij hebben er erg van geoten!

pake en beppe

Met Judith,Marthe en Wiesje in New York. Wat een bijzondere kerstvakantie! En wat hebben jullie veel gezien en beleefd en veel plezier gehad.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!