mirjamalsaupair.reismee.nl

Lake George

De afgelopen week ben ik met mijn hostgezin naar een Lake resort geweest bij Lake George (ongeveer 3 uur ten noorden van scarsdale). Mijn hostgezin had samen met twee andere gezinnen twee boten gehuurd. Dus we hebben de week veel gevaren en gezwommen. Ze hadden ook een tube (een opgeblazen cirkel met handels waar je je aan vast moet houden) voor achter de boot. Wat onzettend leuk was om te doen, al had ik daarna wel heel veel spierpijn! Voor de rest was het een hele relaxete vakantie! Bij de foto's heb ik wat foto's toegevoegd van deze week :)

Reacties

Reacties

Lisette

Nice!

Nicole

Wat leeeuk!!

pake en beppe

Wat heerlijk, zo'n vakantie!

Wieske

Leeeuk!!

Theo en Trieneke

Mooi verhaal en leuke foto’s
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!